ျမန္မာဖိုင္းဒ္ေတာ့ခ္နက္

ကံခ်င္းကေတာ့ မတူပါေလ

Go down

ကံခ်င္းကေတာ့ မတူပါေလ

Post  mdyshanlay on Mon Aug 02, 2010 12:51 pm

[b][font=&quot][url=http://www.polysolve.com/index.php/1010110A/9b104c99e3384ef9488adb3f07f7f443356b8a1654f7412badc5ef9c4e7da78ffede439f2c09869faa764a81b333153cb89961a319416]ကံခ်င္းကေတာ့ မတူပါေလ[/url] [/font][/b]




[font=&quot]ကံဆိုတာ သိထားဖို႕ အလြန္ လိုအပ္ပါတယ္
.....ဘုရားပြင့္တဲ့ေခတ္တုန္းက ကံနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ေျပာသူ ၂ ဦးရွိတယ္..။ ေဂါတမဗုဒၶနဲ႔
ဂ်ိန္းဘာသာေခါင္းေဆာင္ နိဂႏၲဆိုသူပဲ..။ ၂ဦးစလံုးက ကမၼ၀ါဒကို လက္ခံတယ္ဆိုထားတာကိုး..။
ဂ်ိန္းဘာသာေရး စာေပေတြ၊ သမိုင္းေၾကာင္းေတြ ေလ့လာၾကည့္ရင္ သိပ္စိတ္၀င္စားဖို႔ေကာင္းတယ္..။
ဂ်ိန္းကံက ျမန္မာလူမ်ဳိးတစ္ေယာက္ကို ရွင္းျပဖို႔မခက္လွဘူး..။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ဗုဒၶဘာသာလို႔
အမည္ခံေနၾကသူေတြ ယူတဲ့ကံနဲ႔ ေတာ္ေတာ္ေလးကိုတူေနလို႔ပဲ..။

[color=#000099]ဂ်ိန္းကံ[/color]

- မေမြးခင္ျပဳထားတဲ့ ကံေတြေၾကာင့္ ဒီဘ၀ျဖစ္ရတယ္။
- ဒီဘ၀မွာျပဳတဲ့ကံေတြေၾကာင့္ ေသျပီးရင္ ေနာင္ဘ၀ျဖစ္မယ္။
- ပန္းတိုင္က အဲဒီကံေတြ ကုန္သြားေအာင္၊ ေသၿပီးေနာင္ဘ၀မျဖစ္ေအာင္
ေယာဂအက်င့္ေတြက်င့္ျပီး ကံေတြကိုပြန္းေအာင္ ေနာက္ဆံုး ကုန္သြားေအာင္ လုပ္တဲ့နည္းပဲ..။
ဂ်ိန္းေတြမွာ အဲဒီတုန္းက အခုေခတ္လိုပဲ တရားစခန္းေတြရွိတယ္..။ ေဂါတမဗုဒၶရဲ့ အရိယမဂၢင္
၈ ပါးလိုမဟုတ္ဘဲ အခ်ိန္ေပးျပီး စခန္းသြင္းေလ့က်င့္ရတယ္..။ တစ္ရက္မွာ ေဂါတမဗုဒၶဟာ ေအးေအးလူလူရွိတာနဲ႔
ဂ်ိန္းေတြတရားစခန္းရွိတဲ့ ေတာင္ေျခကိုလာတယ္..။ ဂ်ိန္းေတြကေတာ့ အျပင္းအထန္ေလ့က်င့္ေနၾကတယ္..။
အဲဒါနဲ႔ ဗုဒၶက -
"ငါ့ရွင္တို႔၊ ဘာရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ ဘာေၾကာင့္ဒီလိုအပင္ပန္းခံ က်င့္ေနတာလဲ"ေမးတယ္..။
(ဒီေနရာမွာ ျဖတ္ေျပာခ်င္တာက ဗုဒၶရဲ့သေဘာထားပဲ..။ ကိုယ္က်င့္ေနတာကို ဘာရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔က်င့္သလဲ၊
ဘယ္လိုပန္းတိုင္ရွိသလဲ သိသင့္တယ္..။ အဲဒါေတြ စဥ္းစားေနတာ တရားတက္ဖို႔ေႏွးလိမ့္မယ္ဆိုတဲ့
ၾသ၀ါဒေတြဟာ ဗုဒၶတပည့္ေတြ မျဖစ္ထိုက္ဘူး..။) အဲဒီမွာ နိဂႏၲေတြက - သူတို႔ဆရာႀကီးက အလံုးစံုကိုသိတဲ့
သဗၺညဳတရွိတယ္၊ ဆရာႀကီးကေျပာလို႔ ေရွးဘ၀ေတြကလုပ္ထားတဲ့ ကံေတြကုန္ၿပီး ေနာင္ဘ၀မျဖစ္ေအာင္၊
သို႔မဟုတ္ ကံေတြက်န္ရင္လည္း ေကာင္းေကာင္းေလးျဖစ္ေအာင္ ေလ့က်င့္ေနတယ္လို႔ ျပန္ေျဖတယ္..။
(အခုေခတ္ တရားစခန္းက ေယာဂီေတြထက္ေတာ့ သူတို႔ကသာေသးတယ္..။ ဟုတ္ဟုတ္မဟုတ္ဟုတ္ ဘာေၾကာင့္က်င့္ေနသလဲ
ပန္းတိုင္ေလးေတာ့ သိေသးတယ္)။
ဗုဒၶက - "အိုေက၊ ဟုတ္ျပီ၊ မင္းတို႔က်င့္ေနတာလည္း ၾကာေနၿပီ၊ ဆိုေတာ့ ကံေတြဘယ္ေလာက္ကုန္သြားျပီလဲ၊
ဘယ္ေလာက္ထပ္ကုန္ဖို႔က်န္ေသးသလဲ" ေမးတယ္..။ (အခုေခတ္မွာ ဗုဒၶသာရွိရင္ ျမန္မာျပည္က
တရားစခန္းေတြ တစ္ခုခ်င္းသြားျပီး အဲလိုေမးမွာပဲ ၾကံၾကံဖန္ဖန္ ေတြးမိတယ္..) အဲဒီမွာ
ဟိုလူေတြက - "မသိပါဘူး အရွင္ေဂါတမ" ပဲေျပာရေတာ့တာေပါ့..။ ေနာက္ထပ္ ေမးသမွ်
ေမးခြန္းေတြကိုလဲ မသိဘူးလို႕ခ်ည္း ေျဖတဲ့အတြက္ ဗုဒၶက - "မင္းတို႔ေတြ စတူးပစ္ေတြပဲ.."
ဆိုၿပီးရႈတ္ခ်ပါတယ္..။ (တရားက်င့္ဖူးတဲ့သူေတြေတြ႕ရင္ ဗုဒၶကိုယ္စား အဲဒါေလးေမးျပီး မသိရင္
ဗုဒၶလိုပဲ သင္တို႔ေတြစတူးပစ္ေတြလို႔ ေျပာရင္ဘယ္လိုေနမလဲ ၾကံၾကံဖန္ဖန္ ေတြးမိပါတယ္..)

[color=#3333FF]အဘိဓမၼာလာ ကံ

[/color]တတိယသံဂါယနာမွာေပၚတဲ့ အဘိဓမၼာပိဋကတ္မွာေတာ့ ဂ်ိန္းကံနဲ႕ နည္းနည္းေလး ခြာသံုးထားတယ္..။
အသံုးအႏႈန္းကိုက ကံသတၱိလို႔ေခၚတယ္..။ အဲဒီမွာ ဂ်ိန္းေတြရဲ့ ေနာက္-အခု-ေနာင္ ၃ ဘ၀ဆက္ကံက
ျပန္၀င္လာတယ္..။ ဆက္ၿပီးေတာ့ ကံအႀကီး၊ အေသး၊ အလတ္ အခုဘ၀မွာအက်ဳိးေပးတဲ့ကံ၊ ဒုတိယဘ၀မွာအက်ိဳးေပးတဲ့ကံစတဲ့
ထြင္လံုးေတြနဲ႔ ကံေတြကိုဖြင့္ဆိုလာတယ္..။ အက်ဳိးေပးပံုကလည္း ကိုယ္လုပ္လိုက္တဲ့အတိုင္း
ခံစားမႈ ရ ကိုယ္ကျပန္ခံရတယ္။ ဥပမာ - သူမ်ားကိုလက္ျဖတ္ရင္ ကိုယ့္လက္ျပန္အျဖတ္ခံရတယ္..
အဲလိုေပါ့..။ သူမ်ားလက္ျဖတ္ရံုမကပဲ လူေပါင္းမ်ားစြာသတ္၊ မတရားတာမွန္သမွ်အကုန္လုပ္၊
အဲလိုလူေတြေကာင္းစားေနတာ ဒုနဲ႔ေဒးပါေနာ္..။ အဲဒီလိုျဖစ္ေတာ့ အဲဒီဟာကြက္ႀကီးကို ဖာေထးဖို႔
ေနာင္ဘ၀ဟာ မရွိမျဖစ္လိုအပ္ခ်က္ႀကီး ျဖစ္လာျပန္ေရာ..။ ေနာင္ဘ၀ျဖစ္မျဖစ္ကို မယူဘူးေျပာထားတဲ့
ဗုဒၶရဲ့ အဆံုးအမထဲမွာ ဒီလြဲေနတဲ့ကမၼ၀ါဒႀကီးကို ဖာေထးဖို႔ ေနာင္ဘ၀ဇာတ္လမ္းေတြ ဗုဒၶဘာသာထဲေရာက္လာပါေတာ့တယ္..။

[color=#3333FF]အဘိဓမၼာလာကံသတၱိ[/color]

ကံသတၱိနဲ႔ပတ္သက္လို႔ အဘိဓမၼာနဲ႔မိလိႏၵစာအုပ္ထဲမွာ ေျဖရွင္းဖို႔အမ်ားႀကီးႀကိဳးစားခဲ့ၾကတယ္..။
သို႔ေသာ္ သူတို႔စာမွာပါတဲ့ ေလာကမွာ စိတ္၊ေစတသိက္၊ ရုပ္၊ နိဗၺာန္ကလြဲလို႔ ဘာမွမရွိဆိုတဲ့
အခ်က္နဲ႔တိုက္စစ္ေတာ့ အေျဖမရွိဘူးျဖစ္ေနတယ္..။ ကံျပဳျပီးေနာက္ ကံသတၱိက်န္ခဲ့ျပီး အဲဒီ့လူကို
ေနာင္ဘ၀ျဖစ္ဖို႔ သို႔မဟုတ္ ခံစားခ်က္ အေကာင္းအဆိုး တစ္ခုခုျဖစ္ဖို႔ အရိပ္လိုလိုက္ေနတယ္
ေစာင့္ေနတယ္ ဆိုၾကတယ္..။ ေမးခ်င္တာက .. ဟုတ္ပါျပီ၊ အဲဒီ့ကံသတၱိဟာ ပရမတ္တရား ၄ ပါးထဲမွာ
ဘယ္ ထဲထည့္မလဲ..။ ရုပ္လား၊ စိတ္လား၊ ေစတသိက္လား၊ နိဗၺာန္မဟုတ္တာေတာ့ ေသခ်ာတယ္..။ ဒါမွမဟုတ္
ပရမတ္တရား ၅ ပါးဆိုၿပီး တစ္ခုထပ္တိုးမလား..။ ဒါမွမဟုတ္ ကံသတၱိဟာ အရွိတရားမဟုတ္ဘူးလား
ေမးရေတာ့မယ္...။

[color=#3333FF]ဗုဒၶရဲ့ကမၼ၀ါဒ[/color]

ဗုဒၶရဲ့ကမၼ၀ါဒဟာ အဲဒီလို ရႈပ္ရွက္ခပ္မေနဘူး..။ ရိုးရွင္းတယ္။ အျပစ္ ရွာမရဘူး..။ အက်ိဳးလည္း
တကယ္ရွိတယ္..။ ကိုယ္တိုင္လည္း သိႏိုင္ျမင္ႏုိင္တယ္..။ တရားနဲ႔လည္း ဆက္စပ္မႈရွိတယ္..။
အရိယသစၥာ ၄ ပါးနဲ႔လည္း အံ၀င္ခြင္က်ရွိတယ္..။ ဒုကၡသံသရာနဲ႔လည္း အခ်ိတ္အဆက္မိတယ္..။ လြတ္ေျမာက္မႈ၀ိမုတၱိရဲ့
လမ္းေၾကာင္းျဖစ္တဲ့ အရိယမဂ္နဲ႔လည္း သဟဇာတရွိတယ္..။ ကံကိုေလ့လာတဲ့အခါ ၾကားဖူးေနက် ကံ၊ကံ၏အက်ဳိးဆိုတာေလးတင္မက
ကံ၊ ကံရဲ့အေၾကာင္း၊ ကံရဲ့အက်ဳိးဆိုျပီး အစိတ္အပိုင္း ၃ ခုစလံုးကို တစ္ပိုင္းခ်င္းေလ့လာမွ
ကမၼနိယာမကိုျခံဳမိပါလိမ့္မယ္..။ သမၼာဒိ႒ိ၊ဆိုတာကလည္း အဲဒီကံအဂၤါ ၃ ခ်က္အေၾကာင္း သေဘာေပါက္သြားတာရဲ႕
အမည္ပဲျဖစ္တယ္..။

ကံဟာ လူ႔အဆင့္အတန္းကို ဆံုးျဖတ္ေပးတယ္လို႔ ဗုဒၶေဟာခ်က္ရွိတယ္..။ လူေတြတစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦး
အနိမ့္အျမင့္ျဖစ္ေနတာအားလံုးဟာ ကံေၾကာင့္ပဲ..။ ဒီေနရာမွာ အဆင့္အတန္းဆိုတာဘာလဲ၊ အနိမ့္အျမင့္ဆိုတာ
ဘာလဲ ေသေသခ်ာခ်ာ သိဖို႔လိုအပ္ပါတယ္..။ အဆင့္အတန္း အနိမ့္အျမင့္ဆိုတာ ဥစၥာဆင္းရဲခ်မ္းသာမႈလား၊
ဂုဏ္ရည္ေက်ာ္ေစာမႈလား၊ က်န္းမာသန္စြမ္းမႈလား၊ ခ်ဳိ႕တဲ့မႈလား၊ အဆင္းလွပမႈ အဆင္းမလွပမႈလား၊
စိတ္ေအးခ်မ္းသာမႈ၊ ပူေလာင္မႈ (သက္သက္)လား ..လား.. လား..။ အဲဒါေတြအားလံုးဟာ ခံစားမႈ
အေကာင္းနဲ႔အဆိုးတို႔ရဲ့ နာမည္ေတြခ်ည့္ပဲ..။ ဗုဒၶနဲ႔သူ႔သာ၀ကေတြ ခဏခဏေျပာတဲ့စကားတစ္ခုရွိတယ္..။
သူ႔တရားက ေ၀ဒနာနဲ႔မဆိုင္တဲ့တရားတဲ့..။ ဗုဒၶတရားဟာ အေပၚကဟာေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ တိုက္ရိုက္ဘာမွမလုပ္ေပးႏိုင္ဘူး..။
ဗုဒၶတရားက ေပးႏိုင္တာ တစ္ခုပဲရွိတယ္..။ ဒုကၡျဖစ္ရာျဖစ္ေၾကာင္းနဲ႔ လြတ္ရာလြတ္ေၾကာင္း
အသိကေလးပဲ..။ က်န္တာဘာဆုိဘာမွ မေပးႏိုင္ဘူး..။ က်န္တာေပးတယ္ဆိုရင္ ဗုဒၶတရားမဟုတ္ဘူးလို႔
ရဲရဲေျပာရဲတယ္..။ သူ႔တရားရဲ့ ပန္းတိုင္က ရိုးသားျဖဴစင္ယဥ္ေက်းျမင့္ျမတ္သူ ျဖစ္ေစဖို႔..။
ဆိုေတာ့ လူ႔အဆင့္အတန္းဆိုတာ ျဖဴစင္မအႈ တိုင္းအတာကို ဆိုလိုတာပဲ..။ ကံဟာ အဲဒီ ျဖဴစင္မႈ
အတိုင္းအတာကို အဆံုးအျဖတ္ေပးတဲ့ တစ္ခုတည္းေသာပစၥည္းပဲ..။

အဲဒီကံဟာ ဘယ္သူဖန္ဆင္းတာလဲ..။ နတ္လား၊ ဓာတ္လား၊ ဖန္ဆင္းရွင္လား ဆိုေတာ့ .. ကံကို ကိေလသာကဖန္ဆင္းတယ္တဲ့..။
ကံဟာ ကိေလသာရဲ့အက်ဳိးတဲ့..။ ကိေလသာဆိုတာ မသမာမဒႈ ႆနပဲ..။ စိတၱဇေပါ့..။ သူသတ္ရဲ့သတ္မႈ၊
သူခိုးရဲ့ခိုးမႈကစလို႔ ရုပ္ထိုင္ရွဳနာမ္ထိုင္ရႈေတြအထိ အားလံုးဟာ ေကာင္းမယ္ထင္လုိ႔လုပ္တဲ့အလုပ္ေတြခ်ည့္ပဲ..။
ေကာင္းလားဆိုေတာ့ ခံစားမႈအားျဖင့္ေတာ့ ေကာင္းၾကတယ္..။ ဘ၀အဆင့္အတန္းအားျဖင့္ေတာ့ မေကာင္းဘူး..။
ရိုးသားျဖဴစင္မႈရဲ့ ဆန္႔က်င္ဘက္ေတြျဖစ္လို႔ မေကာင္းတာပဲ..။ အဲလို ေ၀ဒနာေၾကာင့္ ေကာင္းမယ္ထင္ေနတဲ့
လြဲမွားတဲ့ ဒႆနဟာ ကိေလသာပဲ..။ အဲဒီလြဲမွားတဲ့ ဒႆနက သူသတ္ကိုသတ္ေစတယ္၊ သူခိုးကိုခိုးေစတယ္၊
ေနာင္ဘ၀ေမွ်ာ္အလွဴရွင္ကို လက္ငင္းအက်ဳိးထက္ ေနာင္ေကာင္းခ်င္မႈကို ျဖစ္ေစတယ္..။ အဲဒါ
ကံေတြပဲ..။ မသမာတဲ့ဒႆနကို အေျခခံတဲ့ ရည္စူးခ်က္ပါတဲ့ ကိုယ္၊ႏႈတ္၊ႏွလံုး အမႈေတြကို ကံလို႔ေခၚတယ္..။
ကံကလုပ္လိုက္ျပီးေတာ့ ဒီအတိုင္းရပ္မေနဘူး..။ ကံရဲ့အက်ဳိးက တဆက္တည္းကို အက်ဳိးေပးတယ္..။
အဘိဓမၼာထဲက ကံသတၱိလိုမ်ဳိး အခ်ိန္ေတြဆိုင္းမေနဘူး..။ ေနရာေတြလဲြမေနဘူး..။ ကိုယ္ကာယႀကီး
ျခားမသြားဘူး..။ ကံရဲ့အက်ဳိးဆက္က မသမာမႈ ဒႆနရဲ့ အေၾကာင္းကိုျဖစ္ေစတယ္..။ မသမာမႈ ဒႆနဆိုတာ
အေပၚကေျပာခဲ့တဲ့ ကိေလသာပဲ..။ ကံရဲ့အက်ဳိးက ကိေလသာရဲ့အေၾကာင္း..။ အဲဒါကို ၀ိပါက္လို႔
နာမည္ေပးထားတယ္..။ သတ္ဖူးတဲ့သူသတ္တစ္ဦး၊ ခိုးဖူးတဲ့သူခိုးတစ္ဦးဟာ အရိယမဂၢင္တရားနဲ႔
မေတြ႕ေသးသမွ်ကာလပတ္လံုး သတ္တဲ့ခိုးတဲ့အမႈရဲ့ အက်ိဳးဆက္ျဖစ္တဲ့ သူသတ္အျဖစ္၊ သူခိုးအျဖစ္
၀ိပါက္(မသိစိတ္)မွာ ပံုရိပ္ေတြက်န္ခဲ့တယ္..။ ဥပမာ ခ်စ္တယ္၊
မုန္းတယ္ဆိုတာ ခ်စ္လိုက္၊ မုန္းလိုက္ျပီးရင္ မျပင္သေရြ႕ခ်စ္စိတ္၊ မုန္းစိတ္က စြဲက်န္ခဲ့တဲ့
သေဘာလိုပဲျဖစ္တယ္..။ ခိုးမႈသတ္မႈေတြက အဆံုးစြန္ေသာ ဥပမာေတြပါ..။ သူမ်ားကို သာသာေလးႏိွပ္လိုက္ရလို႔
ေက်နပ္သြားတာတို႔၊ ဘယ္သူမွမသိဘဲ မတရားအေခ်ာင္ရလိုက္တာတို႔၊ မျမင္ရတဲ့ ေနာင္ဘ၀ေကာင္စားေရး
(သို႔မဟုတ္) ေနာင္ဘ၀မျဖစ္ေရးကို ရည္ေမွ်ာ္ျပီး အလွဴေပး၊ ဥပုသ္ေစာင့္တာတို႔ အဲဒီကံေတြဟာ
မသမာမႈ ဒႆနကိုအေျခခံျပီး မသိစိတ္(၀ိပါက္)မွာ ေနာက္ထပ္လုပ္ခ်င္စိတ္မ်ဳိးေစ့ကို ခ်န္ခဲ့တယ္..။
အဲဒီ့၀ိပါက္ဟာ ကံရဲ့တစ္ခုတည္းေသာအက်ဳိးပဲ..။ သူမ်ားသတ္ရင္ အသက္တိုတာတို႔၊ သူမ်ားပစၥည္းခိုးရင္
ဆင္းရဲတတ္တာတို႔၊ အလွဴေပးရင္ ဥစၥာေပါတတ္တာတို႔ အဲဒါေတြဟာ ကံရဲ့အက်ဳိးလံုး၀(လံုး၀) မဟုတ္ပါဘူး..။
သူမ်ားသတ္လို႔ ကိုယ္အသတ္ခံရတာ၊ သူမ်ားပစၥည္းခိုးလို႔ ေထာင္က်တာ ကိုယ္ညံ့လို႔ပဲ..။ ကံေၾကာင့္မဟုတ္ဘူး..။
ဘာျဖစ္လို႔အဲလိုေျပာႏိုင္သလဲဆိုေတာ့ သူသတ္ေတြ၊ သူခိုးေတြ အမ်ားႀကီးေကာင္းစားေနတာ လူတိုင္းအသိပဲ..။
(ေနာင္ဘ၀မွာ ခံရမယ္ ေျပာဦးမလား..)

ဆိုေတာ့ ..
ကိေလသာေၾကာင့္ ကံျဖစ္၊ ကံေၾကာင့္ ၀ိပါက္ျဖစ္၊ ၀ိပါက္ေၾကာင့္ ကိေလသာျပန္ျဖစ္ ဆိုျပီး
လည္ေနတဲ့ စက္ကိုသံသရာလို႔ ေခၚပါတယ္..။ လူကအဲဒီ့သံသရာရဲ့ ျဖစ္တည္ရာေနရာပဲ..။ အဲဒီ့သံသရာကေဖာ္လိုက္တဲ့ပံုရိပ္ဟာ
လူမွာလာေပၚတယ္..။ အဲဒါကို လူမဟုတ္တဲ့ အစြဲခႏၶာ (၀ါ) ဥပါဒါနကၡႏၶာလို႔ေခၚတယ္..။ သူမ်ားကို
ႏွိပ္လိုက္ရလို႔ ေက်နပ္သြားသူတစ္ေယာက္မွာ ေနာင္အခြင့္ရရင္အရင္ျဖစ္ဖူးတဲ့ သိရွိ၊မွတ္သား၊ခံစား၊တုန္႕ျပန္၊ရွင္သန္ျဖစ္တည္မႈ
အစြဲခႏၶာ ၅ ပါး ျပန္ေပၚလာျပီး
ေနာက္ထပ္ႏွိပ္ကြပ္ျပန္ေရာ..။ မသိစိတ္မွာ ၀ိပါက္က်န္ခဲ့ျပန္ေရာ..။ အဲဒီ့အစြဲခႏၶာ ၅ ပါးဟာ
ငါမဟုတ္၊ အတၱမဟုတ္၊ အနတၱလို႔ ရႈၾကလို႔ ဘုရားရွင္ၾသ၀ါဒရွိပါတယ္..။

ကံနဲ႔ကံရဲ့အက်ဳိးေတြဟာ ဒုကၡအရိယသစၥာ
ကံရဲ့အေၾကာင္းဟာ ဒုကၡသမုဒယအရိယသစၥာ
ကံနဲ႔ပတ္သက္တာေတြ ခ်ဳပ္ျငိမ္းမႈဟာ ဒုကၡနိေရာဓအရိယသစၥာ
အဲဒီ့ခ်ဳပ္ျငိမ္းမႈ တြက္ ေလ့က်င့္ရတဲ့ လမ္းေၾကာင္းဟာ ဒုကၡနိေရာဓဂါမိနီပဋိပဒါအရိယသစၥာ
ဆိုျပီး
အရိယသစၥာ ၄ ပါးနဲ႔ ကံဆက္စပ္ပံုကိုေျပာရင္း နိဂံုးခ်ဳပ္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ...။ ။[/font]

mdyshanlay
စတင္သူ
စတင္သူ

Posts : 4
Join date : 2010-08-02

View user profile

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum